Frisk, Tenta och MARY KAY!!!!

Äntligen! Så jag har längtat efter den. Min röst är äntligen tillbaka! Blev man glad nu eller. Hatar att inte kunna prata..... hahaha!

Över till nått annat surt.... får vänta på mitt tenta resultat. Åh, som man inte gått o väntat i 2 veckor med ångest så ska man vänta en vecka till! Blir så trött på dessa lärare. Vi elever ska vara snabba, ha deadlines och planera men vad gör de själva....? Oj, har lite mycket nu så ni får vänta.... Tänk om vi sagt så?? Då hade vi ju inte ens fått betyg. Vad är det för skolsamhälle vi har va? Nu hoppas jag betyget är bra nu om jag behöver vänta!

Imorgon ska jag ha Mary Kay visning. Ska bli kul. Är helt såld på deras produkter! Köpte ett hudvårdset och måste erkänna att mer nöjd kan jag inte vara. Min hy har inga fula plitor o finnar alls utan är len och skön. Problemet är ju bara priset. Är så dyrt, men men man får ju en fin hy med så ska väl inte klaga. Funderar mycket på vad jag ska handla. Bli nog ett Satin hands set. Har alltid velat ha detta. Funkar på fötterna med säger syrran. Ja, o fossingarna vill man ju få ordning på till sommaren :) När man också ska jobba på Ur&penn hela sommaren så bör man se efter sina händer. Skulle så gärna vilja ha långa fina naglar men efter en helg på jobbet så har man inga naglar kvar :( Men nu så ska de vara mjuka iallafall :)

Ska köpa en ny foundation med. Behöver en mörkare ton nu till sommaren. Vill ha så mycket!! Funderar på en concealer med. För att få bort eventuella mörka ringar under ögonen... Man gör ju inget annat än pluggar hela nätterna....not!! hahaha. Mascaran är bra med... bli kanske en sån med... vill ju ha läppglans med, men har ju så himla många.... Kommer bli dyrt imorgon hör jag....
Ska bli kul att ha en visning iallafall. För ni som inte är bjudna denna gången så kommer de fler tillfällen. Jag lovar!!

Nu ska jag förbereda tvätten. Så himla roligt är detta...eller inte.... Sen kommer min svägerska förbi på kaffe och senare i eftermiddag ska jag gå på viktgruppen.

So long!

Kram kram
 
"MaryKay galen" Fia :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Student har rätt att inom ramen av 18 arbetsdagar (minst två veckor och två dagar före omprov) få reda på resultatet av examinationsmomentet. Denna tid inkluderar tid för rättning (högst 15 arbetsdagar) och dokumentation i Ladok (högst tre arbetsdagar). Lärare som av särskilda skäl inte anser sig hinna med rättning eller bedömning inom föreskriven tid, kan anhålla om förlängd tid hos berörd prefekt.

2009-05-06 @ 10:51:16
Postat av: Fia

Tack för denna information. Vet dock ej vem jag ska tacka? Vem skrev detta inlägg?

2009-05-06 @ 12:51:04
URL: http://sofiadahlback.blogg.se/
Postat av: Big Mike

snälla pluttan gå inte på den där marykayskiten, det finns lika bra och mycket, mycket billigare produkter på apoteket. jag använder ju inget sånt men har ändå en silkeslen hy...

2009-05-06 @ 17:35:18
Postat av: Fia

Nä, där har du fel baby.... o du har ingen silkeslen hud, men du har en manlig hy med...

2009-05-06 @ 21:09:47
URL: http://sofiadahlback.blogg.se/
Postat av: Louise L

du har ett läppglans i vårat skåp fia. :)

2009-05-06 @ 22:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0