Smycka dig!!

Denna Kristi Himmelfärdsdagen blev lugn. Vaknad och åt en god frukost med ägg och goa smörgåsar. Senare var Cickan och Erik på besök och fika lite.

Men oj vad jag blev inspirerad att plocka upp min smyckeshobby igen. Var längesen jag var lite kreativ så jag tänkte varför inte passa på när man har lågan uppe. Här har vi resultaten. Alla mina smycken är till salu så tjoa om du vill handla :) Om inget av detta passar så hör av er så designar jag gärna ett som passar just dig.




Grönt halsband med örhängen (sötvattenpärlor) 140:-
Lila halsband med örhängen ( sötvattenpärlor) 140:-



Magnethalsband brun/svart/grå 130:- (sötvattenpärlor)
Magnethalsband rosa/svart 140:- (sötvattenpärlor)


Nä, nu ska jag slå rumpan i soffan. Dags att kolla på film och äta lite kvällmat.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh, jag gillade det rosa/svarta skarpt

2009-05-21 @ 19:10:39
URL: http://humsibum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0