Nu är jag tillbaka!

Oj, jag skäms verkligen när jag ser att jag haft folk som läser mina inlägg, men inte fått nått nytt inlägg på jättelänge!! I am so sorry!! Ska bli bättre....

Så vad har hänt då.... nja, inte överdrivet mycket. Jag klarade min IT tenta vilket jag har varit överlycklig över!
Sen har jag varit på Ullared :) Vad ska man säga? Detta stället är helt sjukt... alla människor, alla kundvagnar och massa varor. Hihi, hörde att det skulle göra nån reality såpa om Ullared... precis som det gör med Färjan nu... Ska man följa??
Måste ändå berätta vad jag shoppade :) Åkte dit med en liten lista där det stod fotoalbum, nån tröja som man kan ha som komplement till jacka på sommaren och underkläder. Blev det det då? Självklart, och mycket mer.... :) Bland annat, en ny våg, en väska, presentpapper, ett spel och massa scrapping prylar :) Jag blir som tokig när jag hittade dom grejerna. Fick verkligen hålla mig så jag inte skulle köpa allt! Spelet spelade vi redan första kvällen men kom snabbt på att det är roligare om man är fler och kanske om man har lite alcohol i kroppen.... det var saker som att bära på ärtpåsar mellan knäna och sjunga en sång samtidigt eller hoppa twist... Oj vad jag och Micke skrattade åt varandra, det slutade med att vi båda låg oss vikta av skratt på köksgolvet. Hahaha....



I helgen jobbade jag med Louise :) Alltid lika trevlig att jobba med henne :) Det är kul att jobba när det flyter på och att man har lite att göra hela tiden. Ska jobba på Ur&Penn i sommar med. Ser fram emot detta. Förra året var kanon :)

Så kommer vi till nått så kul som lördags!! Då var det ju Eurovision Song Contest! Är man schlagernörd or what?? Jag måste erkänna att jag är nöjd med vinnaren, det är en härlig låt med mycket stråk som jag gillar och en charmig gut. Höll själv på Azerbadjan och Island som var mina favoriter. Men var inte detta årets final den bästa på länge? De var få dåliga och sjuka låtar. Jag gillade flera låtar och kan komma på mig gå och nynna på alla möjliga. Men nästa år måste vi ha nått unikt, inget disco, ingen rock, ingen opera utan typiskt svensk med dalahästar och folkdräkter :) Nån sarek/nordman hit! Sen måste vi våga lite mer, mycket dans och glam på scenen.

Nä, nu ska jag packa gymväskan. Dags att bli duktig igen. Har varit lite seg på sistone men nu så!! Heja mig!!

Sköt om er alla! KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0