Motorcykelkrasch!

Host, host, snörvel, snörvel och krax krax! Jag är så trött på att vara sjuk! Har inte tid med sånt.

Igår kom Micke hem med en kraschad motorcykel. Inte så kul. Han åkte på Sviestads motorbana igår och krascha med hojen. En annan kille skulle köra om på insidan och tappade greppet. Micke hann komma undan men vejde ut i gruset och vidare ut i gräset. Som tur är så klarade sig han sig oskadd, han har lite ont i axeln, ljumsken och ryggen. Men det är nått som går över hoppas jag. Tur att detta skedde under kontrollerade former och inte ute i verkliga livet.
Här är en bild på en krossad kåpa som han slänge framför mina fötter när han kom hem. Blev man skraj då eller vad!!? (Bild på motorcykeln kommer senare)



Jag är så glad att jag fick hem honom hel iallafall. Man oroar sig mer över motorcykelkörningen än Afghanistantiden. Det är ju helsjukt ju! Bör sluta oroa mig, men det är svårt. Önskar ibland att man hade en knapp o trycka på så man slutade oroa sig. Får hoppas att man i framtiden lär sig att lugna ner sitt oroande. Nån som har tips?

Kram kram / Fialotta

Kommentarer
Postat av: Louise L

att oroa sig gör en mer orolig. men jag är ju likadan så jag vet inte riktigt fia. :) vi tjejer är duktiga på sånt. :)



Hoppas allt är bra med dig!

Kram!

2009-05-05 @ 09:06:12
Postat av: Lina

Ja det var nog tur att det hände på banan! Anders är sugen på mc men jag vägrar efter det som hände med Martin. Fy, jag bara ryser! Hoppas att Micke bara blev blå, så det inte är något som hänger i länge!

Hälsa!

Kram Lina

2009-05-06 @ 09:10:37
URL: http://pudelrace.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0