Gräsänka, sola och kraxa

Gick inte denna helgen lite mer sakta en vanligt.? Skönt tycker jag.

Valborg var lugn. Fikade lite med diverse familjemedlemmar från Kilén och tittade på elden. Och inte att glömma. Fyrverkerierna!! Wow!

Fredagen bjöd vi över mamma o pappa på lite käk. Nu när de renoverar har de inte mycket till kök. Hehe, stackarna kokar kaffe i gillestugan. Vi var även och fikade på Cafe More Coffee. Där gassade solen gott. Annars var det en lugn fredag.

Lördagen spenderade vi på bla på torget, Ica Maxi, Micke o Anki och på balkongen :) Så gött o lägga sig o få lite sol. Har verkligen saknat den. På kvällen blev man gräsänka. Micke åkte upp till Linköping på kvällen. Han skulle sova på hotell tills i dag eftersom han skulle köra på bana med sin motorcykel. Medan han har kört som en tok uppe i Linköping har jag spenderat min dag hos mamma o pappa. Jag har inspekterat deras ombygge av kök/vardagsrum och självklart legat i solstolen där med :) Försökte mig på att hjälpa pappa att montera Ikea kök, men kände att han fått en bra rutin på detta så ville inte störa.

Just nu sitter jag här o väntar på att Micke ska komma hem. Sitter också o snörvlar som en tok. I fredags blev jag superhes och detta har jag varit hela helgen. Nu har jag även blivit förkyld och trött i skallen. Typiskt! Jag som inte varit sjuk på ett tag.... Antar att det var min tur nu....

Idag tänkte jag bjuda på ett kort på Micke och hans motorcykel. En Honda CBR 954 RR eller vad den nu heter.... Nu blir du väl glad älskling??!! :)



Ha en kanon vecka!! Kram kram!!

// Fia

Kommentarer
Postat av: Roadwarrior

ja det var en fin bild, tur du lagt upp och sparat den med tanke på hur den ser ut nu.... körde som en tok... pusspuss, soffan snart??

2009-05-03 @ 19:25:37
Postat av: Fia

japp, soffan får det bli! Men baby, jag är ändå glad att du inte gjorde dig illa.

2009-05-03 @ 19:27:23
URL: http://sofiadahlback.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hoho ja det ska ju föreställa det iaf ^^

Men ju finare hotell desto värre gäster, faktiskt.



(godkänner dock inte kommenatren så den hamnar synlig då jag inte vill tala om vad det är för ställe jag jobbar på, har aldrig nämnt det i bloggen tidigare)

2009-05-04 @ 15:50:02
URL: http://humsibum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0