Vilken dag!

Hej alla glada söndagslatare!

Nu har jag kommit hem från jobbet! Kära nån vad folk det var idag! Jag blev verkligen helt slut i huvudet efter denna dag. Lyckades få en 15 min lunchrast vid 16 tiden iallafall. Men jag tycker verkligen om mitt jobb och mina goa arbetskamrater. När man har jobbat hårt liksom glömmer man till nästa gång hur jobbigt det var sist när man har kunder som ständigt står på kö och säger "ursäkta". Detta ord är nog ett av det mest jobbigaste orden som finns i stressiga situationer. Men oj vilka fina grejer vi säljer för halva prset nu! Det är verkligen livsfarligt att jobba på Ur&Penn med tanke på hur sugen man blir på att shoppa. Har köpt massa fina smycket i silver nu. Både ring, örhängen, halsband och berlock! Sen har jag ju tidigare dessa klockor som jag älskar!!



Räknade för ett tag sen hur många klockor jag äger och det hamnade runt 30 st! Är man klockfreak då or what!!!?

Nu har jag fått några bilder av Lina från midsommaren. Tack ännu en gång Lina för en trevlig kväll! Ser fram emot att träffas snart igen :) Här kommer några kort:


                                                                          En trött Fia och en glad Micke påväg hem...


                                                                                       Jag o Ella busar!


                                                                                              Ella Gullunge!!

Ikväll blir det iallafall lungt. Micke är på AC/DC i Göteborg. Han har ju inte gjort annat än spelat AC/DC hela morgonen och rockat.

Nä, nu ska jag ordna lite kvällsmat, sen blir det slapp framför tv:n resten av kvällen! Sköt om Er!!

Kram Fia

Kommentarer
Postat av: Lina

30 klockor?!?!?! Jösses! Måste nog titta in till dig på torsdag när jag ändå måste in till stan! Blir så sugen på att shoppa när du säger så!

Vi måste höras någon dag och ta en fika snart!

Kram Lina

2009-06-23 @ 13:35:15
URL: http://pudelrace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0