Skitdag!!!

Buh.... Fia är ledsen. Blev underkänd på mina 2 senaste tentor!! Jag vill bara gräva ner mig idag! Fy vad besviken o arg jag är på mig! Himla skit! Kommer aldrig bli en bra logistiker! Vet att det bara att ta nya tag men att bli underkänd på två tentor i rad gör en verkligen super deppig!

Inte nog att det är en skitdag pga tentorna så har King of Pop gått bort. Michael Jacksson har alltid varit en idol sen barnsben och nu finns han inte mer.

Kort o gott, denna dagen kan man väl ta bort från detta året.

Nu ska jag nog ta o gräva ner mig.

/ En ledsen Fia

Kommentarer
Postat av: Sofie

De är bara att ta nya tag den 15 och 23 augusti. Men håller med om att de är tråkigt att få IG på båda. Mina första omtentor, så varför inte slå till med två på engång ;)



Å de är ju inte bättre när vår kära Michael gått bort.



Hade så bra i de fina vädret :)

Kram kram

2009-06-28 @ 17:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0