Ny laptop!!

Äntligen har jag skaffat min en laptop! Jag är så glad. Nu kan jag surfa vart som helst i hela lägenheten! Det är lyx för mig :) Är så nöjd nu. Först krånglade den. Man kunde inte stäng av den men det visade sig att man inte kunde ha strömkabel i....? Sen är det säkert en inställning i Vista som jag inte fattar.
Kunde inte låta bli att handla ett nytt spel nu heller. Ja, jag kanske är barnslig men kunde inte motstå Sims 3. OJ, vad kul detta va! Har nästan glömt hur kul man kunde ha, men oj vad tid man kan lägga på detta spel. Måste ju vara lite i solen också, fast det kan jag ju nu när jag har en så fin laptop.

Idag har jag jobbat. Jag måste åter igen säga att jag trivs verkligen med mitt jobb. Goa arbetskamrater och roliga produkter att sälja :) Tiden går fort också vilket alltid är ett plus.
Efter jobbet idag kom Micke o hämta upp mig på jobbet och vi åt på Dragon. Lite för mycket tacosmak för min smak men oj vad mysigt det var att bara sitta ner o prata o titta på folk. Men jag blir så himla sugen på att skaffa kids när man ser alla mamma magar och tjejer som går med sina barnvagnar! Jag vill med, man jag lär väl få vänta.... Suck!

Nu ska jag ta och slappa lite. Imorgon är jag ledig men till helgen är det full fart på jobbet igen!

Kram på er alla!!! // Fialotta

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag har tänkt hoppa in på ur&penn någon dag och hälsa på, men har inte blitt av. Men sommarn är lång!

2009-06-26 @ 06:53:03
URL: http://humsibum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0