Vad tiden rullar på, snart är ju sommaren över!

Sitter här framför min dator, tänkte jag skulle ta mig i kragen o skriva ett inlägg. Var ju ett tag sen.

Jag slappar både mentalt och fysiskt nu. Jag ska jobba 7 dar i sträck med start imorgon torsdag. Det är helt sjukt stressig nu på jobbet och vi gör inget annat än säljer o säljer vilket är kul, men snart har vi inget att sälja för vi hinner inte plocka upp våra varor. Ska därför åka in tidigare imorgon o få undan lite. Så imorgon blir det superlång dag.
Men jag är verkligen glad att jag har ett jobb i dessa tider.

Men om ca en vecka blir det SEMESTER!!! Jag o Micke ska åka kust till kust torsdag till söndag! Vi börjar i Varberg, tar oss sedan vidare till Växjö där vi tar in på hotell (Best Western Royal Corner), och slutar sedan i Kalmar. Ska bli så skönt o mysigt att få komma iväg med min kära älskling. Bara han o jag! Åka bil, prata, äta gott, slappa, shoppa och umgås med vänner! Hoppas bara vädret bli bra med!

Vill inte tänka på att skolan snart hägrar igen. Har snart tenta, men tänker inte låta min semester bli förstörd för det. Men tro mig hela vecka 33 är det plugg plugg o massa plugg för 2 skit tentor jag inte klarade. Men det ska jag denna gången!!!!

Nä, nu ska jag laga lite käk.

Kram kram på er!! /// Fialotta

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ser fram emot besöket. Ska ladda upp med gott käk o god dricka =)

2009-07-29 @ 20:00:56
Postat av: Sofia

Mmm, undra vad det blir för gott??? ;)

2009-07-29 @ 20:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0