Mina älskade syskonbarn!

Oj, vad kommer denna sommaren ta vägen? Vi är i mitten av Juli och man har knappt kommit igång med sommaren....
En kund på jobbet och jag konstaterade att det är nu det vänder och rätt som det är är det jul. Vill inte tänka på det än med tanke på att man är klar logistiker i november. Jisses, får nästan åldersnoja när tiden flyter på så snabbt.

Idag är det jobb dags igen. Jobbar hela veckan. Men till helgen är jag ledig. Då flyttar min mormor o morfar till sin nya lägenhet. Så lördagen blir till att hjälpa dom med uppackning o annat smått o gott.
Vill med flytta, men då till hus. Längtar verkligen efter att få påta i en trädgård, micke mekar i garaget och man kan få grilla och inte störas av grannar. Har ju en fruktansvärd längtan efter barn med. Men det blir väl till att vänta. Vi får väl se vad som händer i slutet av detta år... kanske kommer flytta då men vart är inte klart ännu... mer om detta när det är dags.

Snart kommer min syster Ellinor med sina 2 kids. Jag är så lycklig lottad som har så fina små syskonbarn. Jag älskar dom alla som om det vore mina egna. Så idag vill jag dela lite bilder på dom. Mina små bonuskids!


Vackra Tyra! Håll i er, denna flicka kommer bli en stjärna en vacker dag. Hon har ett gehör som man skulle vilja ha. Så duktig liten sångerska.



Söta Selma. Hon är en blyg liten flicka med mycket fantasi. Kommer hon bli som mamma, dansare och teaterapa eller kanske som pappa, bonde?  :)


Charmiga Svante, denna pojken kommer verkligen gå i pappas fotspår, han vet redan hur man tillverkar cement och är ett busfrö som älskar LEGO mest i denna världen!



Sist och minst, Elsa. Denna lilla nyfikna flicka som storasyster älskar musik. Humör har hon lilla tösen, (hihi, ser mig själv i henne ibland)

Tänk alla mina vackra syskonbarn som lyser upp min vardag. Jag älskar er alla!!

Kram kram // Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0