Min älsklings födelsedag!

Hej hej!

Idag har min älskling födelsedag! Klockan ringde tidigt imorse. Lite slumrande så sjöng jag "Ja må han leva" och vände sedan om och somnade om. Han fick ett spärrhandtag (som han visst redan hade), vingummi (som han älskar) och en blå tröja :) Dagen gick och han fick välja middag o det fick bli kycklingwraps.


Senare kommer Anki, Micke, Karro o Kristina på kaffe o tårta. Enligt tårtbottenspaketet stod det att den skulle räcka till 10-12 personer. Men en tårta räckte inte till alla så jag fick plocka fram min reserv.... Jag säger bara jösses!!!




Nu ska jag krypa till sängs!
Grattis åter igen baby på din födelsedag!

Kram kram Fialotta

Kommentarer
Postat av: Mie

Vilken tårta!!! WOW!!!

2009-08-18 @ 10:12:06
URL: http://miehellberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin tårta!

2009-08-19 @ 19:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0