Vintern rasat ut bland våra fjällar.... lalalala...

Jaha, då var det helg för min del!! Så himla gött!

Idag har man haft skola! Ja, fy! Lektion som låg 13-16 idag.... fast vi var bara i skolan i ca en och en halv timme... Kändes ju jättenödvändigt, inte nog med det så var det saker vi redan gått igenom... jaja, nu är det över för idag iallafall.

Kvällen är idag planerad med lite hemmagjord pizza och självklart ska vi upp till Stadsparken o sjunga med i sång! Å titta på elden förstås :) Vet inte vad som är så himla kul med det egentligen men det är nått man bara gör. Valborg är ju endå valborg...

Sitter nu o kollar hela tiden på min mail om jag fått någon tenta besked ännu. Åh, jag vill verkligen ha svar nu så man kan antingen plugga.... eller packa ner böckerna i lådan. Snälla håll tummarna!

Nä, nu ska jag äta lite mellanmål sen så ska jag ut o slappa lite i solen!

Ha en kanon bra valborg och helg!

Kram kram på er!  / Fia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0